
Do identyfikacji wizualnej naszej agencji reklamowej AID wykorzystaliśmy żywe i zwracające uwagę kolory oraz geometryczne bryły, które sprawiają wrażenie trójwymiarowości. Nazwa AID stworzona została z prostych, stylowych i nowoczesnych liter. Nawiązują one do charakteru agencji reklamowej, która jest nowatorska i stawiająca na estetykę oraz kreatywne rozwiązania.
Kolory, których użyliśmy do identyfikacji wizualnej naszej agencji reklamowej AID, to róż i fiolet. Są one bardzo sugestywne, wywołując przy tym jednoznaczne skojarzenia i przykuwając wzrok. Różowy jest barwą symbolizującą potrzebę przestrzeni do działania i wykazania swoich umiejętności. Fiolet uzupełnia całość identyfikacji wizualnej. Jest to kolor magiczny, konotujący z tajemniczością i baśniowością. To wszystko charakteryzuje agencje reklamową AID – potrzeba płaszczyzny do realizacji celów, która owocuje twórczymi i efektownymi rozwiązaniami. Trójwymiarowe tło dla logo agencji reklamowej również przywołuje na myśl pomysłowe myślenie i niebanalne podejście do podejmowanych działań. Całość identyfikacji wizualnej stworzonej dla naszej agencji reklamowej AID, ma na celu wywoływać pozytywne skojarzenia perfekcyjności, połączonej z nowoczesnością.