Projekt plakatu Festiwal Jazz

fotografia produktowa
Fotografia Reklamowa Kosmetyki
22/07/2016
rebranding logo Lublin
Rebranding Topgreen
22/07/2016
Pokarz wszystkie

Nasza agencja reklamowa AID stworzyła identyfikację wizualną dla koncertu Jazz Festiwal. Utrzymana jest w wyrazistych kolorach i posiada sugestywne motywy, które w naturalny sposób wywołują skojarzenia z tematyką wydarzenia. Już samo logo, wchodzące w skład identyfikacji wizualnej imprezy, zostało wykonane kreatywnie – literka J uformowana jest na kształt jednego z głównych instrumentów zespołów jazzowych, czyli saksofonu.

Logo identyfikacji wizualnej dla koncertu Jazz Festiwal stworzyliśmy w dwóch kolorach. Na wizytówkach napis prezentuje się w czarnej barwie, co na białym tle oddaje niesamowitą klasę i wytworność tej imprezy. Jazz jest gatunkiem charakterystycznym, wyszukanym i eleganckim, co czarne logo mocno podkreśla. Identyfikacja wizualna widowiska Jazz Festiwal obejmuje także plakaty, które prezentują się równie szykownie. Samo logo utrzymane jest w białym kolorze na mocno różowym tle, które umieściliśmy w lewym górnym roku plakatu. Biały to symbol niezapisanej, czystej kartki. Jazz jest gatunkiem opierający się w głównej mierze na improwizacji, a muzyka powstaje w momencie jej grania. Ciemnoróżowe tło wyraźnie konotuje z pożądaniem jakie płynie ze słuchania muzyki. Na plakacie widnieje saksofon, którego rozmycie sugeruje wielką artystyczność całej imprezy. Całość umieszczona została na zielonym tle, które symbolizuje wolność i nieograniczony zasięg muzyki.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Projekt RPLU.01.01.00-06-117/12
Zbudowanie konkurencyjnej pozycji przedsiębiorstwa aid interactive agency Jacek Łopatek przez wprowadzenie innowacyjnych usług oraz nowoczesnych technologii w branży informatycznej.
Aid intractive agency Jacek Łopatek - ul. Fryderyka Chopina 7/24, 20-026 Lublin. Telefon +48 881 77 11 77