Logo

Logo firmy pierwszym krokiem aby zapaść w pamięci klienta.

Logo to najsilniej oddziałująca na skojarzenia wizytówką firmy. Logo jest najważniejszym elementem identyfikacji wizualnej. Dzięki niemu firma jest łączona z konkretnymi cechami. Istotne jest, aby stanowiło kwintesencję najbardziej pozytywnych przymiotów danej firmy. Powinno jednoznacznie kojarzone przez odbiorców z tym konkretnym przedsiębiorstwem. W zależności od branży jaką reprezentuje, powinien być z nią spójny, aby wywoływać adekwatne wyobrażenia. Dzięki korzystnie przedstawionemu znakowi identyfikującego firmę, zyskuje sobie ona przychylność potencjalnych klientów.

Logo firmy pojawia się nie tylko na szyldach sklepów czy stron internetowych, ale również na równego rodzaju elementach identyfikacji wizualnej. Tak więc sygnuje wizytówki, plakaty i banery, jak również różnego rodzaju dokumenty firmy, jak chociażby papier firmowy. Jest znakiem, który wizualnie reprezentuje firmę  w niemały sposób wpływa na ilość klientów, którzy zdecydują się na korzystanie z jej usług.  Postrzeganie wizualne to pierwsza czynność, której dokonują odbiorcy. Z tego względu tak istotne jest, by identyfikacja przykuwała wzrok i zapadała w pamięć. AID agencja reklamowa wykonuje profesjonalną identyfikację wizualną, stanowiące esencję jej mocnych stron.