Papier firmowy

Indywidualny papier firmowy podnosi prestiż firmy.

Papier firmowy to wizytówka każdej firmy. Wręczane na nim dokumenty stanowią o jakości i zaangażowaniu w pracę całego przedsiębiorstwa. Bardzo ważne dla wizerunku firmy jest, aby papier firmowy był charakterystyczny dla danego przedsiębiorstwa. Musi on posiadać sygnatury, które go wyróżniają. To one w oczywisty sposób nawiązują do konkretnej firmy. Firmowe dokumenty powinny jednoznacznie odnosić się do przedsiębiorstwa, które je posiada. Odpowiednia sygnatura wyraża profesjonalne podejście do klientów.

Papier firmowy to nie tylko wysoka jakość kartki, ale również odpowiednio dobrany symbol, który na nim widnieje. Jest jednym z elementów, które składają się na identyfikację wizualną.  Jest niemniej ważny od pozostałych jej części. Jego obecność jest szczególnie istotna w firmach, które świadczą usługi w branżach, gdzie profesjonalny wizerunek jest podstawą. Będą to zatem kancelarie adwokackie, biura finansowe, banki, itp. AID agencja interaktywna Lublin wykona dla Ciebie projekt papieru firmowego, aby jego wizerunek stanowił o wysokim poziomie przedsiębiorstwa, był rozpoznawalny na tle konkurencji i łatwo był z nim kojarzony.

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego  w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Projekt RPLU.01.01.00-06-117/12
Zbudowanie konkurencyjnej pozycji przedsiębiorstwa aid interactive agency Jacek Łopatek przez wprowadzenie innowacyjnych usług oraz nowoczesnych technologii w branży informatycznej.
Aid intractive agency Jacek Łopatek - ul. Fryderyka Chopina 7/24, 20-026 Lublin. Telefon +48 881 77 11 77